субота, 15. фебруар 2020.

Закланик за љуцка права


Закланик за љуцка права

Чудо ме нађе… е да је кога да помогне…
Синоћ, кад смо се врнули дома, нађосмо све разбачано, развардано и претражено. И једно лупешче ђе, како ми дрхтећи рече, тражи паре.
Тражи, мислим у себе, тражи... тражим и ја... али у ову кућу иг, ево шесет година, још не нађог...
Прво ме поче убјеђиват да је кућа његова, а да смо ми погријешили.
Бјеше ми га жао.
Што ће греотица, би али не зна…
Шушти ја...
Биг и ја доста тога... али не знам...
Има другијег који знају како, али ја?... убиј ме!

Гледамо се, прежимо се, он препаден, ја изненађен, а обојици тешко.
Он се тресе ка ловнички бизин, а ја размишљам како му је тешко кад је под наше шљеме наша да тражи паре, ђе иг никад било није.
Ишћерах га и послах кући “и без ране и без мртве главе”.

Јутрос ми стиже пријава.

Пријавио ме и оптужио за вођење хибридног рата против њега.

Је ли ко овако нешто доживљавао па да ме сјетује?





Нема коментара:

Постави коментар

Приче у доба короне-Поспилице

Поглед на Спас из времена мог дјетињства на фотографији коју је на сајту "Будваносталгичари” поставила Ива Ђукић Мидоровић. ...